Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ , ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ , ΚΑΙ ΥΠΟΥΛΑ ΚΤΥΠΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ .

ΟΙ   ΤΟΥΡΚΟΙ   ΔΡΟΜΟΛΟΓΟΥΝ    ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ   ΥΠΕΡ  ΤΟΥΣ  .
  ΠΑΜΕ   ΓΙΑ   <   ΑΝΑ ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ  >  , ΕΙΣ   ΤΟ  ΑΙΓΑΙΟΝ   ΠΕΛΑΓΟΣ  .

Τρία τουρκικά σκάφη έχουν κυκλώσει τα Ίμια – Σπεύδουν δύο σκάφη του Λιμενικού και το περιπολικό του ΠΝ «Νικηφόρος»

 

 

Η ιστοσελίδα marinetraffic που δίνει σε πραγματικό χρόνο το σημείο που βρίσκονται τα πλοία που κινούνται στις θάλασσες, επιβεβαιώνει τα λεγόμενα των αλιέων της περιοχής καθώς απεικονίζονται τρία σκάφη της τουρκικής ακτοφυλακής στα Ίμια και εντός των Ελληνικών Χωρικών Υδάτων.
Πρόκειται για το TCSG 61, TCSG 313 και το TCSG UMUT. Το τελευταίο είναι ένα αρκετά μεγάλο σκάφος που πλησιάζει το μέγεθος μικρής φρεγάτας ή κορβέτας.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, από την Λέρο με κατεύθυνση νότια κινείται μια τουρκική φρεγάτα, ενώ στα ανοιχτά των Ιμίων βρίσκονται δύο σκάφη της Ελληνικής Ακτοφυλακής. Στην ευρύτερη περιοχή κινείται και το περιπολικό του Πολεμικού Ναυτικού «Νικηφόρος».

“Γαύδος   1


Η πορεία του τουρκικού σκάφους δείχνει ότι όχι απλά πλησίασε στα Ίμια αλλά έφτασε σχεδόν ως την Κάλυμνο.
Το τουρκικό σκάφος το οποίο θεωρητικά είναι έρευνας και διάσωσης φέρει οπλισμό και διαθέτει και ελικόπτερο. Είναι ένα μεγάλο σκάφος μεγέθους κορβέτας και έχει μήκος 100 μέτρα.

Ήταν στην περιοχή μαζί με τουλάχιστον άλλα τρία τουρκικά σκάφη. Ήταν νύχτα όταν το περιπολικό του Λιμενικού Σώματος “Γαύδος” (ΛΣ090)βρέθηκε απέναντι στα τουρκικά. Το ελληνικό σκάφος ήταν σχεδόν σε ακινησία όταν το πλήρωμά του (24 άνδρες και 3 γυναίκες) αντιλήφθηκε την επιθετική κίνηση του τουρκικού.
Ο Τούρκος καπετάνιος με μεγάλη ταχύτητα κινήθηκε έχοντας βάλει πλώρη στοχεύοντας στο κέντρο το ελληνικού σκάφους το οποίο είναι μικρότερα (58 μέτρα μήκος) και κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου.
Την τελευταία στιγμή ο Έλληνας καπετάνιος δίνοντας εντολή για πρόσω ολοταχώς και με κατάλληλο ελιγμό απέφυγε εν μέρει την κίνηση του Τούρκου, ωστόσο η ζημιά έγινε. Με την πλώρη του το τουρκικό σκάφος “βρήκε” το ελληνικό περιπολικό κοντά στην πρύμνη, προκαλώντας εκτεταμένη ζημιά.
Είναι ενδεικτικό της σφοδρότητας της σύγκρουσης, παρά την προσπάθεια του Έλληνα καπετάνιου, το γεγονός ότι το σκάφος αφού κατέπλευσε στη Γαύδο, μετά το επεισόδιο, κρίθηκε αναγκαίο να μεταφερθεί για επισκευές στον Πειραιά

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου